måndag 30 juli 2012

Play that music

I helgen har Bruce Springsteen gästat Göteborg och söndagens konsert var tydligen inte av denna värld. Idel topprecentioner. Denna video är därifrån;







 Lyckliga bastarder som var där! Vad är väl en bal på slottet? Äh, jag är inte det största Springsteen- fan som går att uppbringa men vilken upplevelse det hade varit! Han har gjort många bra låtar;




...och i skolan gjorde jag ett arbete om honom. Eller rättare sagt; min brorsa berättade och jag skrev. Det räknas väl? Mitt namn stod i alla fall på inlämningen. Tsssss!

Alltså... detta inlägg har jag pillat med OCH DET GÅR BANNE MIG INTE ATT FÅ RAKT. Mitt autistiska sinne skriker för att länkarna inte är i linje och jag får inte bort mellanrummet. Jag är störd. Kommer att vara sömnlös över detta. MEN. Jag lägger ändå ut det. I terapeutiskt syfte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar