onsdag 22 augusti 2012

Den där sången

Om du hade gått bakom mig härom dagen så hade du sett följande; snygg puma (ehhh...) med blaskig hårfärg (jaaa, jag SKA bättra på färgen), lätt fladdriga kläder, barfota i sådana där MBT-skor knuffandes på en barnvagn, som helt plötsligt knycker på huvudet och utbrister i sång! Om du hade sett mig framifrån hade du även sett ett förvridet ansikte.
 
Vadan detta?

 
Jo, jag VÄGRAR tro att jag är ensam om detta! Det är enkelt. Jag kom på en pinsam grej. Jag gick och funderade när jag helt plötsligt kom ihåg en jättepinsam grej och för att liksom överrösta tanken och förirra det hela sjöng jag. Högt. Inte hela låten, naturligtvis, sjöng lite på refrängen. När jag kom på mig själv tittade jag så att jag inte hade någon bakom mig och jag var safe. Erkänn att du också gör någonting liknande när det pinsamma tar över och du snabbt vill förleda tankarna! Erkänn! Ibland kan jag tjoa till och ibland brister jag ut i sång. Vad gör du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar