torsdag 2 augusti 2012

Det där järnet

Jag är kär. Eller kanske tokkär. Eller förälskad. Jag kan i alla fall inte förklara mina känslor men det sa klick. Jag och kungen, ni vet. Det är sällan jag får känslor likt denna när det kommer till köksatteraljer men herregud...




















Låt mig presentera zestjärnet! Några skulle kanske föredra cestjärn (jag skiter i vilken stavning man föredrar) och jag har fullt upp att inte kalla det incestjärn. Nåja...

Hur som haver vill jag numera riva allt jag kommer över; sonens frukostmacka, falukorven, tomaterna, fingertopparna, jordgubbarna, blodpuddingen, kycklingen och ljusen. Jag vill riva allt! Jag kommer aldrig mer behöva diska den vidriga vitlökspressen! Bara det är en vinst!

Har du ingen? Gå då och köp. Nu. På en gång. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar