söndag 12 augusti 2012

Hej hösten!

Ja jisses. Det är höst i luften. Nu ska vi börja vrida tillbaka dygnet. Lite. Vi snackar bara 1-1½ timme, men ändå. Gusåschönt! Nog är det rart med barn men det är vansinnigt skönt när de kommer sig i sängs. Jag kliver heller upp tidigare på morgonen bara jag får lite egen tid på kvällen. Jag säger "hej och välkomna" till höstens rutiner. Jag har saknat dom!

Sexåringen är jättetaggad! Tänk att få börja skolan! Det är ju skitspännande! Han tycker att sommarlovet har varit löjligt långt och jag är böjd att hålla med. ELVA veckor är ju faktiskt en evighet, och det har vi båda tyckt. Nu är det skolstart och lek med kompisar som hägrar. Alla är tillbaka från semestrar och man kan bli som folk igen. Härligt! Länge leve hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar