måndag 6 augusti 2012

Jag mötte Lassie

I en skvallerblaska finns en sida som heter "jag mötte en kändis" och dit kan man skicka in bilder på sig själv och en kändis. Det enda jag undrar över är... var är kändisarna? Och varför skulle man vilja det? Amen kolla här;





















Youngblood? Gimme a break.

























Ehhhh?

























Jubileumsglädje! *vissel vissel*

























Gäsp. Ok, en världsspelare, men...

























Skämtar du?

























Ja, Jesus...

Nu kanske du tycker att jag är lite elak, och det kanske jag är. Jag har bara så svårt att förstå detta. Har själv aldrig blivit starstrucked. Jag skulle kunna stå bakom Madonna i kassan på Kvantum utan att få puls. Jag har verkligen funderat på om det inte finns en enda "kändis" som skulle kunna rubba mig och... nä. Och det är ju faktiskt skittråkigt.

1 kommentar: