torsdag 23 augusti 2012

Kan barn leva på kärlek? Endast kärlek?

Jag har hittat en väska jag vill ligga med...

























Likt en häftig romans kan jag tänka mig ett one night stand med denna väska. Eller lite då och då, när lusten faller på. Den ser ut som en godis och är mycket svår att motstå!

Men. Egentligen är jag ute efter en mer varaktig kärlek. En trofast historia där kärleken pyr varje dag...




















IRL är denna väska en våt dröm. Doftar som himmelriket, är skön som en massage och sviker aldrig. Om jag struntar i att förse barnen med mat, kläder och andra förnödenheter i några månader är den MIN. Innan du sätter kvällsmackan i halsen lovar jag att jag skojade. Lite. Mat kan de få (nudlar är väl billiga?) men nya kläder behöver de icke. Nu skojade jag igen. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar