onsdag 1 augusti 2012

Spotta i nävarna

Semester är ju helt förkastligt. OM man tar semester från sådant som är bra för dig och din hälsa.


























...och idag fick jag betala priset för latheten. Alltså, det är INTE roligt att komma igång efter ett uppehåll. Det smakar kacka i munnen. Inte heller har jag bra musik att lyssna på, allt är sönderlyssnat. Tur att grannkärringen hängde med (hade med lätthet ballat ur annars)...

Innan vi cyklade iväg till gymmet snubblade jag över min egen skugga...

























...och tyckte att jag såg så pass fit ut att jag blev lite osäker på om jag verkligen behövde åka och träna. Fick för en gångs skull uppleva känslan av att ha långa ben. Ganska trevligt.

Note to self 1: Ladda hem sommarpratare.
Note to self 2: Grannkärringen är YNGRE än mig. Hitta på ett bättre smeknamn.

1 kommentar:

  1. Jamen, eller hur! De där uppehållen kan göra att allting känns överjävligt jobbigt när man väl tar tag i det igen... Bra jobbat att ni tog er iväg!

    SvaraRadera