fredag 3 augusti 2012

Tips från coachen

I helgen är det kalas i stan. Öltält, serveringar, konserter, tivoli och massor med annat. Mycket trevligt. Igår var vi vid tivolit och helt plötsligt öppnades helvetets portar. Någon drog på musik i sådan ljudnivå att det slog lock för öronen (häj tinitus). Och så fortsatte det... Jag misstänker att de hade en liten konstnärlig paus i spelandet när vi kom, och drog på när de såg att jag stod intill högtalarna. Det kändes så i alla fall. Jag höll på att skita ner mig. Bokstavligen.

Well. Länge leve Clas Ohlson!


























Ljudnivån var helt sjuk! Kan inte tro att det är högre volym på en rockkonsert. Mäter någon sånt här? Det kryllade av småbarn och jag har svårt att tänka mig att detta är särskilt bra för deras öron. Överreagerar jag? Jag kan meddela att minsta ungen sov gott under tivolibesöket. Med hörselkåpor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar