lördag 15 september 2012

Bilkörarmusik

Musik och bilkörning hör ihop. Bokband och bilkörning hör också ihop men då måste man köra längre sträckor. Nu när jag har börjat jobba igen och rattar till och från sjukhuset försöker jag komma på den ultimata bilmusiken. Idag testade jag denna:


Mja. Så där. OK att sjunga med i men jag fick överraskande tung högerfot. Jag testade även denna:

 

Jag blev rastlös och började trumma på ratten. Testade sedan denna:

 

Men den orkade jag inte lyssna på. Jag började tänka på att jag snarast bör ta tummen ur röven och pallra mig till gymmet. Tröttsamt med dåligt samvete. När jag svängde in på parkeringen sjöng jag till denna:

 

Vid det här laget insåg jag att jag inte kommer att komma till klarhet om vilken musik som är den bästa för bilkörning. Inte idag i alla fall. When i doubt, välj Winnerbäck. Men det vore ju trevligt med ombyte. Jag återkommer i ämnet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar