torsdag 27 september 2012

Gangnam style och lite korridorsdans

Jag behöver en ny korridorsdans, dvs att jag behöver lite nya moves på jobbet. Ibland måste jag skaka lite på rumpan för att koppla om mellan patienterna på de olika salarna. Ibland bara för att jag är på gott humör. Eller för att BLI på gott humör. Naturligtvis är de enda åskådarna mina kollegor för jag vill inte patienterna något ont. Att se mig dansa kan förlänga (förvärra?) sjukdomar och elände.

Har ni missat detta med Gangnam Style? Är ni lite "bakki" som jag? Hur som, vi är nog förlåtna för här kan vi se och lära:



Se så, stryk på lite extra deo och skaka rumpan i afton och träna träna träna! I morgon så KÖR VI! Ses i korridoren!

2 kommentarer:

  1. Idag är jag klädd som en discokula(enormt paljettrig tröja) så om jag kommer till ditt jobb och cirkulerar runt dig när du dansar - då är det banne mig fredagsfeeling! //Lävägen

    SvaraRadera
  2. Kära discokula! Jag ser fram emot det! Ska vi boka in nästa fredag?

    SvaraRadera