fredag 14 september 2012

Istället för tabletter

HAHAHAAAHAHAHAAAA! Bättre än så kan jag inte beskriva känslan av att tvätta nya fönster. Det är superroligt! Lite Gröna Lunds-roligt! Egentligen borde sjukvårdsupplysningen tipsa superdeppiga människor att söka upp nya fönster och putsa dom. Depp skulle omvandlas till topp. Efter några rutor!

Efter att vi bestämt att vi skulle byta fönster slutade jag putsa dom. Det var inte värt min ilska. De var repiga och flagnade, gick ICKE att få rena. Tänk att det gör så mycket. Det kostar tarmslem och lika mycket som två långresor med familjen men det är det banne mig värt! De gamla fönstren började till och med besöka mig i mina drömmar, och det var inga trevliga sådana.

När jag klappat igen locket på datorn ska jag börja stryka gardiner. Lovely! Hej då akvariet!

Note to self: Bra att putsa fönster i dagsljus. Maken hade rätt. Denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar