måndag 24 september 2012

Presentation och lite lögner

Om du scrollar längre ner på sidan hittar du min... ehhhh. Min presentation? Den är inte aktuell och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva där. Vem läser den? Vad vill man läsa?

Skulle kunna skriva: "Skittrött heltidsarbetande småbarnsmamma som önskar maximal hemtjänst". Hur kul låter det? Vad tros om "Lagom trevlig kvinna i sina bästa (?) år skriver av sig lite efter jobbet och när familjen sover"?. Nä, den var heller inte klockers. Den här då? "Småbarnsmamma som ääääälskar trevliga hemmakvällar, att träffa goda vänner och njuta av livets berg- och dalbana". Den lät verkligen som en kontaktannons...

Nu behöver jag din hjälp. Ja, du törs kommentera. Ska jag behålla den befintliga presentationen och ljuga lite?


3 kommentarer:

  1. Ok. Ändra så att det står korrekta åldersuppgifter på barnen o byt till en aktuell bild (du har krympt sen den togs!) så är jag nöjd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det största problemet är att byta bild. Om du talar med en nära anhörig till dig kan han gå i god för det. Det får bli ett framtida projekt. Ska träna på att le någorlunda naturligt tills dess...

      Radera
  2. Will do! Vi bokar in en helkväll -KUL!

    SvaraRadera