torsdag 18 oktober 2012

Denna sexiga fru Jansson

För ett tag sedan skrev jag om min nya kategori läsare som du kan läsa här. Jag tyckte då att det var lite spännande men kunde för mitt liv inte förstå kopplingen. Nu har det alltså hänt igen. Jag är åter länkad på en porrsida. Jag såg att en adress drog hit läsare och nyfiken som jag är var jag tvungen att kolla. Och jag blev äcklad. Kan bero på att jag är relativt nyäten men även för att de bilder som visades var... äckliga.

Jag har inget emot lite kärlek och smek men herregud! LÅT MIN BLOGG VARA!

Hur fungerar sånt här? Kan vem som helst göra vad som helst, länka kors och tvärs? På nätet? Jaja, jag ska nu bara andas genom näsan och försöka att inte vara så sexig som jag tydligen är. Andas in, andas ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar