onsdag 17 oktober 2012

Låttexter och multiplikationstabellen

I och med att musiken oftast som alltid skvalar i mitt liv är jag inte förvånad över att låttexter fastnar i huvudet. Jag kan sjunga med i flertalet låtar, och att tex sjunga med i Adeles låtar är ju faktiskt en no-brainer, även om du inte lyssnar allt för mycket på radio.

Men kolla in den här då! Hörde den i bilen och skrålade med från början till slut!



Tänker du "-Men vadå???" kan du genast lämna bloggen. Hej då! Om du är lite impad och hör att det är en tungvrickartext är du mer än min vän! Att jag kan hela texten till denna låt lämnar ganska mycket att fundera på. För det första; jag äger ingen skiva av honom. Har han inte på någon playlist. Hur gick det till? För det andra; hur kan jag lära mig texter till låtar jag sällan hör och ändå inte kunna åttans multiplikationstabell? Helt rubbat.

Om du är lite konfunderad och känner att du inte förstår det roliga i detta kan du råplugga texten så kan vi ju träffas och sjunga tillsammans någon dag!



Låten är lite snuskig och jag påpekar det först i slutet av inlägget för att se om detta ger hicka åt pryda människor. Nu har jag ytterst svårt att tro att pryda människor alls skulle bemöda sig att läsa det jag skriver men man vet aldrig! Tssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar