tisdag 16 oktober 2012

Plötsligt händer det!

Jag trodde faktiskt att rubriken var ämnad inlägget jag skulle skriva efter att Svenska spel ringt och meddelat att jag vunnit STORVINSTEN på drygt 150 miljoner kronor. Men icke.

Idag har det hänt! För första, och förhoppningsvis sista, gången har jag fått The Golden Shower. Den gyllene duschen. Om du är oinvigd kan jag upplysa dig om att det "gyllene" i kråksången är urin. Jorå, jag bjuckar på fnisset. Jag var på jobbet och hade en mugg med urin i handen och när jag skulle fixa lite med handsken så snärtade det till och jag fick urinen det över mig. Tvätt, skrubb och nya kläder. Jo jag tackar.

Om någon frågat mig innan hur jag skulle reagera skulle jag hävda att min spya skulle dominera. Nope. Jag var ganska sansad när jag flydde till omklädningsrummet. Hade jag inte riktigt trott. Men nu vet jag. I och för sig så behöver jag inte veta till nästa gång för det blir aldrig någon sådan.

Note to self: Du vinner aldrig om du inte spelar. Tanka på det där spelkontot du skaffat och kör! Inget spel, ingen vinst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar