söndag 11 november 2012

Njuteri och mer njuteri

Ska vi köra en "kvällen i bilder"?



















































































Jag hade kunnat fresta med fler smarriga matbilder men min fotograf verkade njuta mer av maten och sällskapet än att ta bilder så jag kunde visa er. Det var fyra fantastiska rätter och jag slickade tallriken efter var endaste en. Maten var enastående men det bästa var nog sällskapet. Nu är klockan 01.30 och jag lär vara döden död i morgon men ändå fylld av... ja, av vadå? Energi? Vänskap? Min hjärna räcker för tillfället inte till några filosofiska utsvävningar men ett är säkert; jag är fulltankad. Av mina vänner. Även om jag kommer att få plikta med trötthet efter lite nattsudderi väger det ändå inte tyngre än det jag känner i själen. God bless! ...och en liten rap på det.


2 kommentarer:

  1. Det där satt bra!!
    Note to yourself: Ta med Hilda nästa gång Peter inte kan följa med (i alla fall till detta ljuvliga sällskap, dit hon f ö har krypavstånd).

    SvaraRadera
  2. Mäh! Klart att hon blir min +1! Varför tänkte jag inte på det???

    SvaraRadera