fredag 9 november 2012

Skryt, löften och en onepiece

Well. Det är dax för lite skryt. Hur många har en make som kommer på att sonen behöver en onepiece i fleece? Och syr den själv? Hah!

Det är helt sjukt. Jag kan inte ens trä en symaskin och han snor helt proffsigt ihop en onepiece på fri hand med krage, fickor, dragkedja och annat. Sjukt. Jag säger bara det. Sjukt. Sjukt bra! Jag valde han med omsorg.

Ok. Nu har jag lovprisat honom men han har faktiskt brutit ett äktenskapslöfte. Flera gånger. Skulle man då kunna säga att han är +/- 0 då? Ett av löftena löd "Jag lovar att alltid diska den tunga stekpannan". Jo, tjena. Så mycket var de löftena värda.

Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg våra löften och ska söka reda på dom. Jag tvivlar på att jag brutit ett enda. *harkel* Jag tror att vi har bröllopsdag nästa vecka så det skulle passa bra. Jorå, du läste rätt, jag TROR det. Är helt värdelös på att komma ihåg datum så när jag letar reda på löftena kan jag ju samtidigt ta reda på vilket datum vi gifte oss...

2 kommentarer: