tisdag 18 december 2012

Tomten levererar

Tomten anser att jag varit snäll i år. Om han bara visste... Eller, han vet nog om mina fel och brister men älskar mig galet mycket ändå! Hohoho! En tidig julklapp landade i min famn igår.

























Hah! Nu kan jag inte längre skylla på en pissig kamera, utan MÅSTE dokumentera allt bara för din njutnings skull. Bloggen behöver mer bilder! Eller hur?

Smolk i bärgaren? Tja, det skulle ju kunna vara min arma stenåldershjärna som inte hinner med den tekniska förnyelse som just nu sker i detta hem. Och att jag inte längre kan skylla på en undermålig telefon när jag inte orkar vara online, inte orkar med bruset. Nåja, den bör dö om jag inte laddar den så jag får nog mina pauser ändå.

Ett sockerhjärta till kollega försåg min telefon med ett härligt rosa skal. Snyggt! Hon har själv ett tokblingat skal. ...och jag insåg att det finns en uppsjö av den varan. Min själ skriker (bokstavligen) efter något rejält bling-bling. BLING-BLING!

2 kommentarer:

  1. Appa genast ner WORDFEUD, så pyspon (bysbon på haparanda,dialekt du vet riispollar) har nån att kränga ord med! Vår 4 åring har galant fixat iphone/pad i flera år, det gör nog du oxå.
    Grattis till prylen ,jag kan inte leva utan min!

    //F-F

    SvaraRadera
    Svar
    1. NEEEEEJ!!! Hell no! Jag blir psykiskt sjuk av wordfeud! Hade det ett tag men det stal min nattsömn, kunde inte sluta fundera på ord och bokstäver!

      Radera