torsdag 10 januari 2013

En stor dag

Idag är det en stor dag. Varför? Jo, i min enfald trodde jag att det endast var min vänkrets som läste bloggen och idag insåg jag att även andra hittat hit! Välkomna! Kolla in en kommentar jag fått till mitt förra inlägg:

"Står gärna för ammunitionen. Verkar inte finnas mycket i huvudet på fru jansson i övrigt." (anonym)

Jag är så pass naiv att jag inte tror att någon av mina vänner skulle tillhandahålla ammunition för att skjuta mig, så jag utgår ifrån att "anonym" inte känner mig, och inte känner till min jargong. Spännande med nya läsare! Än en gång, välkomna!

Jag kan ju ändå inte låta bli att vara lite nyfiken. Bakom kulisserna kan jag se hur ni läsare hittat hit och något avvek, sökorden manlig strippa norrland hade lett ett antal läsare hit. Kan det vara så att "anonym" hittat hit via dom sökorden? Om någon tagit illa upp ber jag om ursäkt. Jag är inte emot Norrländska manliga strippor. Jag är emot ALLA manliga strippor. För pinsamt för mig helt enkelt. Kvinnliga strippor faller mig inte heller i smaken men det är ett annat kapitel.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Då kanske det är dags att berätta att du har ännu en mystisk besökare :)
    Jag tycker om att läsa din blogg och jag gillar din humor skarpt :) Kan bero på att jag har likadan humor då kanske. Fortsätt i samma stil :)
    Önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rosi din raring!
      Tack och roligt att ha dig här! Ser att du också har en blogg, ska kolla in den i helgen!

      Radera