tisdag 30 april 2013

Över eller under?

Är du en över- eller en undermacka? Närå, jag syftar inte snusk i sänghalmen. Föredrar du över- eller underdelen på en smörgås, tex en ciabatta? Finner du det ena alternativet godare än det andra? Det bästa är om man hittar en partner som föredrar det du väljer bort.

Tidigare föredrog jag överdelen men nu när jag är vuxen (nåja) väljer jag hellre underdelen. Om jag inte käkar upp hela mackan vill säga. Är det vuxet att väja underdelen?

Det här är ett ämne jag måste fundera mer på. Vi säger så.


3 kommentarer:

  1. Alltid valt underdelen. Man får mest då. Inte växt ifrån det än.

    SvaraRadera
  2. Jag föredrar också underdelen, då får man med det gottiga. Överdelen tenderar att vara så torr. Ta tex ett skrovmål där är underdelen dränkt med dressing medan toppen på sin höjd fått ta del av lite ost.//Lävägen

    SvaraRadera
  3. Över. Alltid överst. I alla lägen haha..//F-F

    SvaraRadera