onsdag 22 maj 2013

Pissigt tålamod

Nix, bloggen är varken död eller glömd. Kanske aningens misskött och inte prioriterad. Kollade igenom bilder i mobilen idag och insåg att jag har hur många som helst att lägga in här, och många saker jag vill avhandla. Men. Men...

Horisonten gungar fortfarande och jag försöker bädda in mig i en skonsam kokong tills att jag åter finner balansen. Tankarnas trådar är ordentligt tilltrasslade och jag känner inte att jag har något att tillföra världen.

Jag har ingen lust att blogga om helvetet. Kanske när jag kommit ut på andra sidan. Who knows?

Nåja, jag ska åter blogga om mina fantastiska funderingar och meningslösa grubblerier, måste bara ge det hela tid. Har dock lite dåligt tålamod...


1 kommentar:

  1. Åh!! Ett livstecken! Visst ser du att jag är här o spanar mest varje kväll?!! Jag kan vänta. Bara jag vet att du kommer tillbaka.

    SvaraRadera