söndag 7 juli 2013

En skruvmejsel i datorn och lång ställtid

Men åhh. Jag är i datorernas ingenmansland. Är mellan och ingenstans. "-Lägg inte in fler bilder i gamla datorn för jag har fört över de du hade till nya datorn." Jaha. Men vad ska jag göra då? Kan jag blogga som vanligt? Men utan bilder? Vill inte befatta mig med den nya HÖGBLANKA datorn. Ännu.

Jag blir så trött av mitt ofattbara motstånd. Jag orkar inte lära mig något nytt. Just nu. Ni vet, kolgrillad hjärna. När man slår på den nya ser det inte likadant ut som i den gamla. Enklare? Kanske. Vet inte.

Nåja, jag sparar bilderna i mobilen och lägger upp dom här när jag... mognat? Hittat mod? Hittat ork?

"-Snart kör jag en skruvmejsel genom gamla datorn, då måste du lära dig den nya." Maken har inte läst pedagogik. Jag började kallsvettas.

Ska under dagen fundera på detta. Försöka rappa på ställtiden. Detta är ju faktiskt ganska löjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar