torsdag 25 oktober 2012

Först lite kräk och sedan lite frukost

I morse hade frukostklubben möte.



































































Jag älskar dessa begåvade kvinnor! I vanlig ordning avhandlades hött och mött. En lisa för själen!

Och en lisa behövdes. Efter att, i bästa fall, fått två och en halv timmas sömn i natt är min hjärna försatt i sparläge. Att tvätta kräkiga sängkläder och skura nattetid är ingen höjdare, men vad gör man? Kräk kräkigare kräkigast. Nu gäller det att hålla mig sysselsatt så jag inte faller i koma. Jobbet kallar om en stund. Mon dieu...

Och på tal om att ha hjärnan i sparläge så har jag skallat två dörrar idag. Liksom trott att de varit automatiska och öppna sig när man går mot dom. Ytterst dumt. Och måste ha sett ytterst fånigt ut.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar