tisdag 27 november 2012

Huvudet under armen och en masspsykos



Where there is desire there is gonna be a flame
Where there is a flame someone's bound to get burned
But just because it burns doesn't mean you're gonna die
You've gotta get up and try try try


I september fick jag en förfrågan via SMS om jag skulle med på Pinks konsert i Stockholm i maj. JAA! *vissel* *vissel* Konserter är ju oftast värda att gå på oavsett artist. Masspsykos när det är som bäst!

Nyssligt talade jag om detta och gladdes åt det hela. Till polletten föll ner. Jag hade glömt att svara på meddelandet. Avsändaren antog att jag inte var intresserad. Och bokade inga biljetter. Gaaahhh! Detta är en god anledning till att forska mer på detta med telepati.

2 kommentarer:

  1. Vilken märklig video. Tycker faktiskt den är obehaglig inte bara för att deras kroppar totalt saknar underhudsfett, utan fa för att hela dansen efterliknar en hustrumisshandel. Visst tar hon hårt i honom oxå, men har tar ju strypgrepp efter strypgrepp. Tycker det var bra att du inte fick någon biljett. Vi kan gå på Måns orkesterkonsert tillsammans istället. PYSS!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte att den är obehaglig, bara att även destruktivitet kan uttryckas via dans. Är det inte så att även det sjukaste sjuka kan lindas in i någonting helt annat och på så sätt kan man nästan missa vad det egentligen handlar om?

    Orkesterkonsert? Javisst!

    SvaraRadera