måndag 10 september 2012

Doftens historia

När det begav sig hade jag allvarlig dille på doftkrus. Gärna ett krus i varje hörn! Dessa små krus fyllde man med en olja och det gick åt några flaskor i veckan (med lätthet).

























Nu är ju inte jag någon jordgubbstjej så jag undrar varför jag fann denna i ett skåp. Hur som, efter krusens tid snöade jag in på doftpåsar. Ni vet, sådana papperspåsar med doftgrejs i. Ni kan ju gissa hur många som gick åt. Dom tappade doften skitsnabbt så omsättningen var brutal. Vad är det som gäller nu då? Jooo...

























Doftljus! Det finns bra och dåliga ljus men Yankee Candle är dom bästa! Jag gillar de fruktiga och gärna med mandarin. Mums! Egentligen känns det inte riktigt bra att tända det innan vi fått ordning på hemmet men det stod mellan lite doftterapi och ett nervöst sammanbrott. Jag har små små saker som morötter, saker som jag ska fiffa när vi är klara med renoveringen och doftljuset var ett av dom men... Äh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar